Campagne en initiatiefnemers

Vaker een dagje geen vlees eten is beter voor mens, dier en milieu. Daarom slaan de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever voor de zevende keer de handen ineen om heel Nederland bewuster te laten eten. Dit jaar doen we dat met de landelijke campagne Vega Favorieten, waarmee we laten zien hoe makkelijk u uw vertrouwde gerecht vegetarisch kan maken.

Lees verder

Doe maar lekker vegetarisch

Met z'n allen voor een duurzame toekomst

Diverse initiatieven en organisaties zetten zich in voor een duurzamere wereld en benadrukken het belang van minder vlees eten. Lees verder en kom meer te weten!

Levenscyclus analyse

Met z'n allen voor een duurzame toekomst

Diverse initiatieven en organisaties zetten zich in voor een duurzamere wereld en benadrukken het belang van minder vlees eten. Lees verder en kom meer te weten!

Richting geven aan duurzaamheid

De wereldwijde uitdaging om de productie en consumptie van voedsel te verduurzamen wordt groter. Blonk Consultants geeft inzicht in duurzame en gezonde voeding.

Lees verder